Daily Nugget #59

i got the poos.

 

what do you do when you wake up all poopy.

poopy meaning: ‘damn, why am i thinking about this & where did it come from?!’

 

i have been randomly waking in the poopy state.

wtf.

i am just sleeping away

and

then this thick layer of poo

descends upon me

and wakes me up.

obviously.

i mean

who DOESN’T wake up with that going on.

 

it stinks

like its been lurking in some far off galaxy

ripening

and then

plops on my head.

 

ahem. excuse me.

who shat on my head?

well of course i can’t go back to sleep.

a shower is def in order.

but

it

won’t wash off.

 

ug!

 

omg. i started frantically craving my vices.

that will surely help, right?!

ha!

why i think that helps……

well maybe they help a little.

 

i moved thru my day.

i had some laughter. that helped for sure.

i visited some friends.

that was nice too.

 

these 2 things really helped.

1. my friend gave me some turquoise lensed sunglasses.

2. i entertained the idea that this poo is not mine.

between the 2 of these, my attitude shifted.

the vices? yea maybe they helped too.

or at least that’s what i tell myself.

 

so maybe, just maybe

looking thru a different lens altered my reality enough

to re-align my world. yep.

and maybe, just maybe

that poopy-ness that we ALL experience really doesn’t come from us.

the cosmos took a dump on us. cause everything has to eliminate, right?

or maybe it’s some cruel joke

between some giggling teenage aliens

to see how we handle it.

or maybe a bird in some other dimension released its bowels

as it was flying over??

 

see what happens when we open to possibility?

when we look at our life with a new perspective.

THERE…ARE…INFINITE…..POSSIBILITIES….!!!!!!!

we tend to get jammed up in one or two.

 

i’m gonna go with the teenage aliens.

maybe i can shoot some acne in their direction.

THAT will get their attention. ha!

 

and get this

when i looked up poo in the dictionary,

here’s what it said:

In today’s English, poo refers to defecation and the product of defecation.  Also means terms of endearment, usually applied to small children or pets.

ok,

so not only is poo, poo

but

it also refers to our kids and pets in a loving sort of way.

 

so maybe, just maybe

next time that poo drops from the sky

on to our head

we can say,

‘aw. isn’t that sweet.’

 

till next time.

xo

 

pooh